wtorek, 30 lipca 2013

[13] - Czas nie będzie na nas czekał

No cześć! Jakoś tak tu pusto się zrobiło, prawda? Cisza wszędzie, nikogo nie widać ani nie słychać, więc postanowiłam dodać parę filmików, żeby umilić Wam czas. Mam nadzieję, że się nie pogniewacie. Zapraszam również wszystkich na moją podstronę:


No, to jedziemy z filmikami. Stare, bo na nowe nie mam inspiracji. Może wy macie jakieś propozycje?

Seria z Pamiętników wampirów. Elena vs.Damon:




I jeszcze filmik Z Pottera, ale niestety podgląd nie chce mi się wbić, więc daje sam link:




6 komentarzy:

  1. Jej ! Cudowne filmiki! Jak nazywa się piosenka z tego pierwszego, bo coś czuję, że się w niej zakochałam <3 Wgl. Twoje filmiki są naj! Co się dzieję z resztą zielonych?!
    Pozdrawiam, Jagoda ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z resztą nie mam pojęcia. Ombre miała wrócić wczoraj i jakoś jej nie ma... co do piosenki to proszę:
      Alyssa Reid- Letting go

      Usuń
  2. Och! Ratujesz tą stronkę! Dzięki wielkie, bo jestem na wakacjach, myślałam, że wszystko będzie działać, więc nie brałam urlopu, ale okazało się, że internet siadł ;// Potem programy do montażu w lapie przestały działać. (Nie ma to jak stacjonarny ;3) Na szczęście jutro już będę w domu więc może coś uda mi się wstawić. Mia ma rację! PUSTO TUTAJ! więc kto może reklamuje! Ja również postaram się poskakać po blogach :D Aha i jeszcze cudowne video! Uwielbiam Delenkę <3 ;)
    ~szklanka mleka z anonima xd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i cudne posty <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Delene!
    Zapraszam http://druganaturaannie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śietny blog :) bardzo mi się podoba proszę odwiedź mój http://love-hate-fun-vampiry-klaus-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń