niedziela, 7 lipca 2013

[10] Zizu już nie będzie oryginalna, bo ja też wstawie tytuł po polsku, czyli znowu musieliście czekać/ Szklanka Mleka

Hej Wam! To ja i byłabym wcześniej gdyby nie problemy z komputerem oraz programami do montażu -.- Na szczęście ogarnęłam co trzeba (z pomocą zizu ;P) więc wróciłam moi kochani <3 Mam 2 zamówienia (jedno w przygotowaniu) i filmik, który jedna dziewczyna wygrała u mnie w konkursie. No i może dodam jeszcze coś związane z... WAKACJAMI! ! ! ale to robiłam już wcześniej więc jest dopisek "że już wkrótce" xD Mam nadzieję, że ta spóźniona notka nie przeszkadza Wam ;3 Mam też jeszcze jedno wytłumaczenie gdyż założyłam nowego bloga z opowiadaniem o The Originals czyli Spinn Offie The vampire Diaries. Moja kolejka nadal jest zamknięta więc nie składajcie zamówień. Serio po co macie czekać :) Aha i jeszcze na mojej podstronie wiele, wiele aktualizacji więc klikajcie ;*

A teraz zamówienie dla Keira M

Jako główną bohaterkę wykorzystałam Phobe Tonkin, bo za Chiny nic bym z tą laską nie znalazła. Chyba się nie gniewasz :) Wybacz, jeśli jest źle ale starałam się :( Uwierzcie przez problemy techniczne chciałam powiedzieć "Pierd*le nie robię".

Ten jest dla Le Sherry 
Tutaj podobnie miałam jeśli chodzi o programy do montażu... -,- Omg! Ale już później robiło mi się go całkiem przyjemnie. Mam nadzieję, że odpowiada ;)

No i na końcu filmik dla zwyciężczyni mojego konkursu ze stronki, która już wkrótce będzie należeć do "Zielonej" http://tvd-tylko-moj-swiat-konkursy.blogspot.com/ 

 

Wybacz, że czekałaś tak długo, ale już się tłumaczyłam :D Kurde ile ja się naszukałam tej sceny całusa na aucie ;P Zależało mi aby się tam znalazła ;D Teraz już zacznę promować twój blog wedle nagrody. 

No i "letni" filmik:

                                   
A więc to tyle ode mnie ;D Miało być miło i następnym razem postaram się być bardziej sumienna :D
Teraz tylko jeszcze prośba i pytanko. 
  1. Błagam wręcz, zareklamujcie gdzieś naszą stronkę jeśli się podobała. Powiedzcie kolegą. Sama nie wiem! ;D
  2. Czy chcielibyście jakąś instrukcje jak zrobić filmik w najprostszym z programów, dołączonym do Windows7? "Windows Live Movie Maker" Jeśli tak to odpowiedzcie ;P 
Szklanka Mleka 
http://the-originals-always-and-forever.blogspot.com/

9 komentarzy:

  1. o ty wredoto!
    I tak już wcześniej nie byłam oryginalna, ale co tam XDDDD
    Filmiki fajne jak na gifowce, brawo dla ciebie :)
    Mam tylko jedno 'ale' ... jedna z dziewczyn, której zrobiłaś zwiastuna nie ma odnośnika do naszej zwiastunowni. Może lepiej to ogarnij, ok?
    Będziemy mieć nową w załodze? *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja bym z chęcią poprosiła o jakieś instrukcje :D. Od dawna chodzi za mną, żeby samemu robić jakieś filmiki ;p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie szklanka z chęcią weźmie to wyzwanie na siebie! :)
      A jaki masz program do obróbki filmów?

      Usuń
    2. Instrukcje? Wiesz, raczej to byłoby zakazane - a raczej niewskazane, gdyż zdradziłaby swój sposób robienia jakikolwiek filmików. Ale to już zależy od Szklanki i innych.

      Usuń
    3. Mnie chodziło o najprostsze zapoznanie się z Windows live move makerem. A nie jakieś moje skomplikowane triki których no muszę przyznać używam czasem.
      ~szklanka mleka z telefonu ;)

      Usuń
  3. Szablon dla mnie jest piękny i absolutnie zachwycający <3 Aczkolwiek wdarł się tu pewien błąd. Mam nadzieję, że uda ci się go poprawić. :( Na końcu zamiast fantasies-sherry.blogspot.com/ powinno być http://when-the-moon-rises.blogspot.com/ ponieważ ten pierwszy był złożony w zamówieniu dla Zizu. :( Dziękuję za poświęcony dla mnie czas i przepraszam, że musisz teraz jeszcze coś przeze mnie poprawiać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jeśli filmu nie będzie dało się przerobić to zrozumiem, aczkolwiek szkoda mi będzie nie wykorzystać tak ładnej pracy. :( Zwłaszcza, że się nad nią napracowałaś, a mi się ona strasznie podoba. :(
      Czekam na odpowiedź, jeszcze raz przepraszam za kłopot. :(
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  4. Jak dobrze ze istnieje taki blog!!!!!!! Uuuuuuffff....
    niedlugo sie zglodze BANKOWO !!!! <3 :*:*:*:*:*:*:* ahhh

    OdpowiedzUsuń